Bende 37+6dayım bizim bebek de hala makat duruş. Haftaya cumaya sezeryan günü verdi doktorumuz. Daha once dönmezse ya da doğum başlamazsa. İlk gebeligim sezeryanı hic dusunmemistim hep normal dogum istiyodum ama nasip boyleymis. Kendimi alistiriyorum simdiden önemli olan bizim ve bebeğimizin sağliği🥰🤲 Rabbim hayirli ve güzel bir doğum nasip etsin hepimize inşallah🤲❤