nurikbal_06 Selamlaar güzel annelerr👶🏻 33 haftalikken bebeginizin kilosu ve boyu ne kadardi birde ne gibi sıkıntılar yaşıyorsunuz?
Marlockaybaby nurikbal_06 33+5 başında Dr gitmiştim. 2125 gram 43 cm demişti her şey normal çok şükür. Bel ağrısı, akıntı, sürekli wc gitme isteği dışında hiçbir sıkıntımız yok 🤓
Eyvz nurikbal_06 32 +5 de gittiğimde 2000 gr denildi. Ağrım sızım yok çok şükür sadece sürekli uyumak yatmak istiyorum .
Elifgmus Merhablar 33+2 bizde kontrole gittiğimizde 2 hafta karın çevresi geriden geliyor dedi herşey yolundaydı ta ki bunu duyana kadar beslenmene dıkkt et diyor doktor ama yiyorm da sıkıntı olmaz umarım 🙏🏼🥺