Kızlar merhaba dün doktor randevum vardı. İkinci hamileliğim, 32+4 haftalığım herşey normaldi dün doktorum bebeğimin gelişiminin 1 hafta gerilediğini söyledi eşimin benim ve oğlumun boyunu falan sordu araştırılmalı falan dedi başına gelen varmı lütfen yardımcı olun 😢