İlk gebeliğim, hamileliğimin başından beri sağlık konusunda çok büyük bi sorun yaşamadım. Herkesin ysadigi bel kasik mide vs klasik hamilelik sorunları. İlk defa suyu fazla kanala inemiyo diyabet başlangıcı olabilir buda yanında ekstra sorunlar getiriyo dedi. Kanala giremediği için dogum zamanını bile aşar dedi , böyle denilip doğumu sağlıklı zamanında olan varmı🥺nelere dikkat etmeliuim