Yonca_26 13+3 olduk kizlar mide yanmalarim cok oluyo önceden salatalik ve aci sakiz ile cözümü bulmustum artik onlarda fayda etmiyo maden suyu iyi geliyomus öyle mi gazli icicek diye icmeye cekiniyorum dogurusu
Yigit_Yagiz_Moms Yonca_26 içindeki mineraller bakımından bebeğe çok faydalı bana da hergün iç dedi doktorum. Kızılay markasını önerdi mineral bakımından diğer markalara göre daha zenginmiş. Hem mide yanmasına ve sindirime de iyi geliyor
Kelebekmisaliihayat Yonca_26 maden suyu gazlı içecek kategorisine girmiyor. Kaynak suyu. Ben Beypazarı içiyorum. Sade olanından. Bazen portakal limon suyu ile karışık içiyorum. Meyve suyu gibi oluyor .
Nesli46 Yonca_26 günde 2 3 şişe içerim içim yanıyor alev alev su içemiyorum bende maden suyu içiyorum markasının çokta önemi olduğunu düşünmüyorum ❤️
esmerrmm Yonca_26 gunde iki şişe iciyorm bazenleri , ilk gebeligim yazin ondada 3 şişe ictigim oluyordu her konuda baya rahatlatiyor beni
AyFa1608 Yonca_26 sade soda hamilelikte çok faydalı. Hem mşdene iyi gelir hemde magnezyum açısından zengin olduğu için ağrıların hafifler ileriki zamanlarda. Ben hamileyken doktorum günde 1 tane sade soda mutlaka iç diyordu. İçebilirsin :)
Mavi6 Yonca_26 maden suyunun zararı yok faydası var ama günde 1 tane evet mide yanmasına bana iyi geldi