kubra_1206 merhaba paylaşımınızı görünce yazmak istedim bende aşılama olmuştum üstünden 5 gün geçince regl oldum çok üzüldüm tabiki ama ertesi ay kendiliğimden hamile kaldım Allah nasip ettiğinde vakti saati geldiğinde geliyor minik mucize umarım en kısa zamanda sizin ve bekleyen herkesin Allahım kucağını doldurur ve meleğiniz sizinle olur ümidinizi her zaman diri tutun güzel haberlerle gelin inşallah 🤲🙂