Zekiye_az Kızlar biraz özel bir soru olacak ama benim göğüslerimin ucu içeri göçük. Araştırdım bunu ve ameliyat falan olunuyormuş bu sefer ameliyat olunca da emzirilmiyormuş. Bu beni korkuttu. Böyle bir şey yaşayan var mı lütfen beni bilgilendirir misiniz?
KuzeyinAnnesi10 Zekiye_az şırınga ile pompa yapabilirsin. Takma silikon göğüs ucu var bi süre sonra kendiliğinden çıkıyor zaten emdikçe.
Fasi Zekiye_az Aynı durumdaymm 4 aylık bebeğim bnim cıkmadı ucunun olmasınada gerek yokmş aslnda bebeğinizi emzirirken 2 parmagınızla tutarak emzırın ole tutuyor bebek şimdi hemsirelerin dedği sekilde tutamıyorlar uc olmaynca
Gulhacolak Zekiye_az benim de öyleydi göğüslerim canım hatta ilk kızıma hamileyken o kadr kaygı ederdim ki nasil emzircem diye ucu içine göçüktü ama emzirirken hic bir sıkıntı yasamadim kahverengi kısmı alabildiği kadar agzina vermen yeterli bebek eme eme oyle bir çıkartıyor ki benim kizim 4 yil meme emdi 🥹 suan oyle bi uçlarım var ki parmak ucu kadar gitmiyor da iceri 😂 hiç sıkıntı etme o sonradan fazlasiyla cikiyor