Kdrbsr ilk önce akıntım başladı regl bitiminden 15 gün sonra. Sonra göğüs uçlarım çıkmaya başladı. Ki hiç çıkmaz ve koyulaştı aşırı acıyordu. Daha sonra halsizlik uyku hali en son 2 gün bulantım oldu. Reglim 3 gün gecikince test yaptım. İlk 5-6 dk sonuç çıkmadı çöpe attım hatta. Sonra aradan 10 dk geçti çöpten alıp bi bakayım dedim ve çift çizgi gördüm 🥹hemen akşam kan verdim betam 90 çıktı. Şu an 4+6 yız 🥹 4+3 ken öğrendim.