pnar1108 Kızlar selam, kan tahlili vermiştim sonuçlar böyle. Bazı değerler yüksek karaciğerle alakalı galiba. Çok sorunlu mu sizce? Bilen var mı? Doktoruma da yazdım cevap bekliyorum🥺
Nslhn_dyg pnar1108 tatlım gebeliğimin başında çok ilaç kullandım karaciğer değerlerim seninkinden yüksekti sürekli takip ediliyordu ilaçları bıraktıktan sonra düşmeye ama tamamen düşmedi gebelikte normal diyor doktorum sende korkma bence doktorun en doğrusunu söyleyecektir tabiki
eymenim_ pnar1108 merhaba sizinkini bilmiyorum ama 2.5 yaşında oğlum var 2 yıldır kan vermiyorduk bi verelim dedik o karaciğerde alakalı olan referans dışı çıkmıştı hemen görür görmez sağlık ocağına gittim googleden baktım karaciğer falan yazıyor korktum sonra Dr baktı karaciğerde ufak birsey gözüküyor ama sakıncalı birsey değil biz bunun 3 katı olmasını bekleriz dedi d vitamini de düşük çıkmıştı ondan kaynaklıdır olabilir bol su için dedi öyle bi sıkıntı olmadığını söyledi hani biz yetişkinlerde nasıl oluyor bilmiyorum oğlum için birsey yok dedi
Pamuk pnar1108 Evet kolesterol ve karaciğer enzimi yüksek fakat hamilelikte normal kabul edilecek bir yukseklikte korkulacak bisey yok canim.
pnar1108 KuzeyinAnnesi10 öyle mi diyosun canım bi korktum ya ben de karaciğerle ilgili gibi hepsi ondan :(
KuzeyinAnnesi10 pnar1108 korkma genelde hepimizde yüksek çıkıyor gebelik herseyimizi alt üst etti vallahi
pnar1108 Nslhn_dyg çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız ya, folik asit demir magnezyum omega3 dvitamini kullanıyorum belki onlar da fazla gelmiş olabilir doktorumun yazmasını bekliyorum bakalım ☺️
eymenim_ Ama yakın zamanda ilaç ağrı kesici soğuk algınlığı v.b. ilaç kullanmadan kaynaklıdır olabilir dedi sizde ilaç kullanıyorsanız ondandır büyük ihtimal
pnar1108 eymenim_ ay çok teşekkür ederim ya içim rahatladı biraz size de geçmiş olsun🩵 grip geçiriyorum bu ara ilaç olarak da folik asit d vitamini omega3 magnezyum demir kullanıyorum belki onlar da fazla geliyor olabilir doktoruma da bir sorucam
pnar1108 KuzeyinAnnesi10 gerçekten öyle ya, kendime değil de allah korusun bebeğe bir zararı olur diye çok korkuyorum
pnar1108 Htckrlp merhaba, benim değerlerim normale döndü birkaç kere daha tahlil verdim folik asit omega demir ilaçları ağır gelmiş bi süre bıraktırdı doktorum şimdi değerler normal