Mihrimavi ben ayni durumu 34. Haftada yasadim. 2 dakika arayla gelen sancilarim vardi nstde 100 cikiyordu ama acilmam yoktu kendim de sancilari cok hafif hissediyordum karnimin sertlestigini hissediyordum sadece serum ve ilacla hafiflettiler sancilari bir daha o kadar uzun sureli duzenli sancim olmadi ama arada hala oluyor duzensiz sancilar. Aci esigi ile alakali aci esigi yuksekse sanci hissedilmiyor. Ben zorunlu sezaryen olacagim bir daha duzenli sancim da olmadigi icin nstye gerek gormedi doktorum dogum tarihini bekliyorum su an. Acilma olmadigi surece sancilarin bir onemi yok sanirim.