Colakmelike Merhaba arkadaşlar izmirde can hastanesinde doğum yapmayi planliyorduk ama suan 25.000 fiyat verdiler 2024 yılı ocak ayinda maksimum 35.000 tl olacakmis onerdiginiz baska hastaneler varmi fiyatini bildiğiniz veya sehir hastanesi nasil sizce onerdiginiz bir doktor varmi
Cgdmerl Colakmelike forumda ara kısmına yazarsanız izmir diye çıkıyordu an son. Ben Can hastanesinde doğum yapacağım doktorumdan ve hastaneden çok memnunum
Sym35 Colakmelike çiğli araştırmaya gidiyorum tavsiye üzerine oraya başlamıştım çok memnunum. Doğumu herkes kendi odasında yapıyor odalar tek kişilik banyosu tuvaleti içinde aynı özel gibi.
canss_96 Bende can hastanesinde doğum yapıcam benim özel sağlık sigortam var.Hangi doktorlara gidiyorsunuz acaba 😊
Colakmelike Dr Mehmet bal a gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama fahiş fiyatlardan dolayı daha uygun bir yer ariyorum
Ervaa35 Enas2365 suan okudum şok oldum😂😂 neden diyceksiniz doktorum egepol ve su hospıtıl hastanesiyle anlaşmalı gecen gittiğimizde daha fiyat almadık dedi demek ki 45 bin diycek eşim orda kalp krizi😂😂😂😂
papatya-0 Enas2365 herkese farklı fiyat veriyorlar galiba bugün 36.500 dediler ama ocakta zam gelcek bilmiyoruz dediler içinde muayene filan birşey yok sabitlemede yapmadilar 🥲🥲
Haticeek Şehir Hastanesi’ne başladım bende, normalde egepole gidiyordum doğum parası çok yüksek geldi. Şehir Hastanesi’nde şuanda yaşam kemal beye gidiyorum 2kez gittim bakalım devamını gorucegiz suanlik iyi
gmzeatsvr Haticeek doktordan memnun musunuz acaba bende çiğli eğitim araştırmaya gidiyorum normalde ama şehir hastanesine geçmeyi planlıyorum.
Cicekkk35 Haticeek ben torbalı devlet hastanesine gidiyorum doktorum cok iyi ama hastaneye asla güvenemiyorum. Bende sehir hastanesine randevu aldım yasam beye nasıl ilgilenşyormu? İnstagramdan soru vs sordugumda cevap veriyor
Enas2365 papatya-0 41 bin diyeni hatırlıyorum dışarıdan doktora doğum yaptıracaktı . Öyle bir durumda hem doktora hem hastaneye ödeniyor. Benim doktorum Egepol Hastanesinin doktoru olduğu için standart hastane ücretini ödeyeceğim.
Gulcehir papatya-0 ben de egepolden fiyat almıştım 25 demişti ocağa kadar ancak dogumum martta olacak fiyat sabitlemek için 41 bin içine 9 muayene ve oda süsleme dahil fiyat vermişti ocaktan sonra fiyat sabitlemeyenler için yalnızca dogum 45 diyorlar
Ervaa35 Enas2365 biz aslında su hospıtılı düşünüyoduk zaten bucada oturuyorum o daha yakın bana ama biz yinede fiyat alalım dedik çoğu çevremde bu hastanede doğum yapıyo herkes memnun ben en iyisi bu hastaneyi tercih ediyim☺️👍🏻
papatya-0 Dileksue merhaba doktorunuz egepolden mi birde başından beri mi gidiyorsunuz ocak sonuna kadar suan ki fiyattan sabitlerlerse iyimis 🥲
minikkelebegimmm Azra8Engin merhabalar kimden öğrendiniz acaba bu zam oranını bizimde doğum günü Sezeryan olduğu için 10 Ocak olarak belirlendi zamlı vericez ama ne kadar olur bilmiyorum suan 15 bin dendi