Ilknur1995 Kızlar ben ilk günden beri Bezmialeme gidiyorum doktorumdan çok memnunum oradan doğum yapmayı düşünüyorum orada doğum yapanlar var mı ilgililer mi hemşireler biraz bilgilendirebilirmisiniz 😊
Cemrelif Ilknur1995 2 ay önce doğum yaptım. Doktorum Kenan beydi. Sağolsunlar herşey gayet iyidi. Benim doğumumdan 1-2 hafta sonra doğum katı taşınmış. Odalar biraz küçüktü şimdi dahada büyümüş
Rabiakyz Ilknur1995 çoktan doğurmuşsundur artık alttan muaane için ne zaman bakıyor ilk defa Kenan beye gidicem de 🙈😬
Zeynepasln Bezmialemde renkli ultrason yapılıyor değil mi? Ve fiyatı hakkında bilginiz varmı?? Dışardan sadece renkli ultrason için gidersek ilgilenirler mi acaba?
Ilknur1995 Zeynepasln canım ben bu cumartesi yaptırdım fatihteki bezmialemde yapabilirsin fiyatı hafta içi 240 hafta sonu 290 fiyat değişiyo
Cemrelif Zeynepasln Bezmialem dragosta renkli ultrason yok. Ya dışarı bir merke öneriliyor yada siz istediğinizde çektiriyorsunuz. Karşıdaki Bezmialem’de var ama fiyatını bilmiyorum
Zeynepasln Ilknur1995 teşekkürler. Fatihi düşünüyorum zaten diğer yeri hiç duymadım. Hemen randevu bulunuyor mu? Şubat başı için şimdiden mi almak lazım acaba?
Ilknur1995 [bilinmeyen] doğumu ben dragostaki bezmialemde yapıcam 2500 dediler ama değişirmi ben doğurana kadar bilmiyorum ama fatihte 1000tlmiş doğum ama 2 kişilik odalarda kalıyosun ben tam onu anlamadım aslında araştırıcam onu ikiside bezmialem ama fiyat farkı var
Cemrelif Ilknur1995 dragosta ki özel hastane statüsünde karşıdaki devlet hastanesi gibi hizmet veriyor.
Cemrelif [bilinmeyen] ben 2500 ödedim. Normal doğumda sezaryende aynı fiyat. Bu fiyatın içersinde doğum fotoğrafları, bebeğin topuk kanı, ilk tahlilleri, 1 aylık olunca yapılan kalça ultrasonu, 10 günlük olunca yapılan işitme testi dahil. Bu fiyat standart tek kişilik oda için geçerli. Suit oda farkıda gecelik 300 tl idi. Şimdi doğum katı taşınmış bütün odalar büyümüş o yüzden suit odaya gerek kalmamış. Muhasebe ile bir konuşun uzun zamandır bu fiyat geçerli. Yakın zamanda zam gelecekmi bir öğrenin isterseniz