Yigitsmom Bu teşhis konulan varmı aranızda bebeğim 5 buçuk aylık (22 hafta) detaylı ultrason da cikti gebelik sonlandırma önerildi , aynı durumu yaşayan varmı Bebeğin omurgasinda açıklık var ve beyin oraya doğru aktığı için beyinde kafa da şekil bozukluğu var
Cucu_01 Yigitsmom öncelikle çok geçmiş olsun ama başka bir doktora daha görünün istersen birde folik asit kullanmış mıydınız ilk 3 ay
Yigitsmom Cucu_01 2 ayrı hastanede aynı şeyi söyledi haseki ve Zeynep kamil . Salı günü de ceraahpasa ya gidicem . Çok kesin ve net konuştu doktorlar ağır engelli olur dediler . 3 ay kullandım öncesinde kullanmadım büyük ihtimal ondan oldu çünkü ilk kan tahlilinde folik asitim düşük ciktj sonrasında hemen başladım ama yeterli gelmedi belkide
Asilmom50 Yigitsmom çok geçmiş olsun ne denir bilemedim peki bunun sebebi sadece folik asit eksikliği mi çünkü genelde hemen hemen herkes hamile olduğunu öğrenince folik asit almaya başlıyor
Cucu_01 Yigitsmom ne diyeceğimi bilemedim ama folik asit bende öncesinde kullanmadım aslında çoğu insan da öyle benve genelde hamile kalınca içiyoruz hep
Yigitsmom İkili testte sadece yaştan dolayı risk çıkmıştı 34 yaşındayım onuda herkese soyluyolar diye umursamadım amniyosentez demişlerdi yaptirmamistim