Merhaba kızlar bende sonunda doğum hikayemi yazabildim. Bir ay önce ikiz bebeklerimi kucağıma aldım. planladığımız tarihten iki gün önce gece suyum geldi doğum başlamış açılmamda vardı acil sezeryana aldılar. Aslında kendimi hazırlamıştım ama beklemediğim bir anda olunca biraz stresli başladı benim için. Ben belime iğne yapılacağında acıyacak sanmıştım ama hiç acımadı sonrasında hemen uyuştu ayaklarım yatırdılar beni doktorum geldi hemen başladılar çekiştirmeler ittirmeler falan hissediliyor ama rahatsız edici değil. Zaten başınızda bir hemşire oluyor ve sizi her konuda bilgilendiriyor sizinle konuşuyor. İlk başta çok midem bulandı sonra bir ilaç yaptılar o geçti sonra herşey çok iyiydi bebeklerim doğdu seslerini duydum rahatladım sonlara doğru çok fazla üşüme oldu titremeye başladım .Bebeklerimi giydirip yanıma getirdiklerinde herşeye bedeldi. Sonra dikişlerimi yapıp bebeklerimle odaya çıkardılar. İlk yürüyüş zordu sonrada zaman zaman ağrı oldu ama dayanılmayacak gibi değildi. Çok şükür bebeklerim iyi olunca bende iyi oldum. Sezeryan olacaklar hiç korkmasın herşey olacağına varıyor ağrı sızı herşey geçici bebeğiniz iyiyse sizde iyisiniz.