Maryhoney çok aşağıda demek istediniz sanırım, ikinci gebelikten dolayı olabilir karın ve kaslar birincide yiprandigi için ikinci gebelik karın düşük durabilir, yapı meselesi olabilir, karnin düşüyor gibi olması yada bebeği aşağıda hissetmek bir sıkıntı değil normalde 🤗