Gul1616 Merhaba anneler . Sata göre 27+5 ama ultrasonda 1,5 2 hafta önde gidiyor . İlk gebeliğim biraz evhamlıyım😬 2 gündür hareketlerini çok hissetmiyorum özellikle gece hiç hissetmiyorum normal midir biraz korku girdi içime
Hka_hilal Gul1616 ben de 27+1 haftalık hamileyim. Dün inanılmaz hareketliydi karnım sarsılıyordu her vurduğunda bugün daha yavaş ve sakin hareketleri bi de düne göre daha az ama korkmaya gerek yok ben uzun zamandır böyle hissediyorum. 2 gecedir de böyle bi sertleşme oldu karnımda sonra geçti sizde oluyor mu? Bir kere oluyor ağrı acı olmuyor sadece bi anlık bi sertlik oldu ve geçti dinlenince
fayting Ben 24+2 deyim. Mantıklı düşünüp bazı pozisyonlarda hareketini az hissetmek normal geliyor tabi anne olmak pek mantık dinlemiyor 😅😅😅 ama bence normaldir büyüdükçe hareket sayısı azalıp şiddeti artıyormuş
Basakk09_ Bende 27+6 haftalık hamileyim bugün az hareket etti diye sabahtan beri içim içimi yiyor yani aslında ediyor ama ben niyeyse bugün pek tatmin olmadım 😂
Mervesrsy Basakk09_ ben de aynı durumdayım bazıları çok net hissediyormuş ama kişiden kişiye değişiyor sanırım genelde bu dönemde uykuda olduğu için arada sırada hissetmek yeterli oluyormuş ama biz sürekli hissetmek istiyoruz normal mi acaba
Brcu1989 Mervesrsy bende 28 haftalığım bazı günler o kadar hareketlilik bazen de sadece ufak tefek hareketler hissediyorum sürekli aklım onda oluyor , meyve suyu ya da tatlı bişeyler yeyip soluma uzanıp dinleniyorum bir iki tekme geliyor ☺️
Mervesrsy Brcu1989 ya evet ben de genelde öyle yapmaya çalışıyorum demek ki normal 😅 sadece burda okuyorum işte hareketli baya geceleri uyutmuyor falan diyenler olunca şaşırıyorum yani nazar değmesin de benimki uyutuyor maşallah çok şükür öyle uykusuzluk çekmiyorum pek
Arzuanne Bizimki 19 dan beri hiç durmuyor ama arkadaşımınki çok çok az hareket ediyor bebeğe bağlı yani hep öyleyse normaldir
Yagmur_8163 Bende 27+4haftalığım vicudunda kemik ağrısı tarzında ağrısı olan varmı aşırı ödemim var sizde nasıl kızlar
Hka_hilal Yagmur_8163 ben günde 3 kere magnezyum içiyorum o yüzden eskiden olan kemik kas ağrılarım bile geçti. Siz magnezyum alıyor musunuz?