BurcuAsil123 etmem mi kardeşim, tüm dualarımız seninle, hep yaz buraya, birbirimize destek olalım, eminim ki rabbim tez zamanda kucağını dolduracak.
Küçük yavrumuz cennet kuşu oldu, hepimiz faniyiz, bu tarafta değil ama diğer tarafta seni bekliyor olacak, üzme kendini nolur.
Ben mutlaka bir terapiste görünmeni öneririm, yas terapisi seanslarından fayda göreceğini düşünüyorum, zaten yazma tarzın bile o kadar olgun ki, inşallah toparlanacaksın ve tez zamanda küçük bir melek daha haberi alacaksın. Rabbimin tüm güzellikleri seninle olsun ❤️