eylmz 31.haftadayım 10 gündür sol kalçada çok ağrı var yürürken topallıyorum resmen siyatik diye okudum doğru mu bilmiyorum tabi ama yaşayan var mı bu durumu
Fatmac eylmz 14 haftalığım ben de çok yaşıyorum ama benim belimle ilgili bir problemim var bence düzleşme var ondan
Sellmaseellma eylmz doktorunla görüş değiştirsin ya da miktarı arttırsın magnezyum eksikliğinden de olabiliyor