naneliseker_ Daha çok 3/6 aldım. İyi mi ettim kötü mü bilmiyorum ama çabuk buyur diyen var, habire üstünü kirletiyor yeni dogan da al diyen var. Hangisi daha kullanışlı hanımlar? 🥹(kiloya da bağlı bebeklerin ama sorayım dedim )
Sellmaseellma naneliseker_ 01 3 6 mutlaka al direkt 3 6 aldıysan çuval giydirmiş olursun bebeğin 4 lg geçik doğarsa direkt 3 6 ay almanı öneririm
Hilal_blc naneliseker_ askoo ben cogunlukla 3.6 aldim yeni dogan alinca gercekten en fazla 1 ay kullaniyorlar giydir 3.6 aylik elbiseleri birax büyük olur ama kollardan kivirirsn 6 tane falan aldm yeni dogan 40 günlük olmadan dar geliyo giydiremiyorm 😿😿
AysenurSarikaya naneliseker_ kızım 2 aylık oldu ama neredeyse 1.5 aylıktan beri 3-6 giydiriyorum aldığım 0-3 aylık takımlar artik.kesinlikle olmuyor oyuzden bence iyi yapmissiniz
naneliseker_ Sellmaseellma tamamdir teşekkürler:) ↉ ayda var biraz acaba küçük mü okuyor o kadar küçükler ki 😀
Sellmaseellma naneliseker_ canım benim bebeğim 2970 doğdu 2 buçuk ay 0 1 ay giydirdim her ay 800 1 kg araso kilo alıyorlar 2 buçuk aydan sonra 3 6 ay almaya başladım
Kirsehirli40 Hilal_blc 3 6 ay tulumlari nasıl giydiriyorsunUz onlar ayaktan biraz büyük oluyorlar ya?
Zeehraaaa naneliseker_ ortaya karişik aldm hastane cıkışı 0 3 ay 3 4 tane zibin da 0 3 ay sonrakiler de 3 6 ay bazısı kalıbı sardı 6 9 ay
Berna1365 naneliseker_ yenidoğan mutlaka almalısın kimseyi bu konuda dinleme çünkü bebeğe büyük kıyafet giydirdiginde özellikle boyun ve göğüs kısımları geniş oluyo ve çocuğun vücudu çok açıkta kaliyo tulumlar aşırı uzun oluyo ve çocuğu bunaltiyo toplandığı için üstünde mesela ben 4 takım yenidoğan seti aldım bana çok güzel yetti içinde pijama tulum zıbın ve şapka vardı sadece sonrasında 1-3, ay olanları yenidogandan daha uzun giydirebilirsin
naneliseker_ Berna1365 anladm bende yeni dogan da çok aldığım için sorayım dedim. Ama ise yarar tabiki büyük ihtimal . Teşekkürler 🥰