Mnur Mrb hanımlar 19 haftalık hamileyim saat 10 11 once kahvaltı yapasım gelmıo sıkıntı olurmu siz düzen oturta bildinizmi?
Hanus Mnur Ben sabah 8-8:30 arası yapıyorum aç olmasam da az miktar yiyorum ama genelde aç oluyorum 😋 kahvaltı yapmayı çok seviyorum. Geç kaldığım günlerde de vicdan azabı çekiyorum bebeğim acıkmıştır diye.
balinannesi20 Mnur eşim sabah işe gittiğinde sorun yok sabah beraber yapıyoruz ama o evdeyken 10 dan aşağı kalkamıyorum çünkü geceleri uyuyamıyorum 🤦🏻♀️
Melissssa Ben 26 haftaya kadar düzenli olarak ennn geç 10da kahvaltı yapıyordum şu son üç haftadır sürekli uyumak yatakta kalmak istiyorum o yüzden 12 1i buluyor kahvaltı 😣 vicdan azabı çekiyorum ama çok canım sıkılıyor bütün gün zamanım geçsin diye de geç kalkıyorum