Arkadaşlar sabah doktora gittim geldim her şey normaldi. Saat 11den sonra göbeğimin tam altı rahmin tam üstü o ara yerde bi sancı belirdi ağrıyor devamlı. Geçer diye bekledim geçmedi. Dayanılmayacak gibi değil ama hissettiriyorda ağrı kendini ilk defa böyle uzun süre oldu hala geçmedi. Ayıptır söylemesi sanki idrarınız gelir sıkarsınız o sırada kasıklarınız ağrır ya öyle ama daha beteri. 20. Haftaya gireceğim kız bebek bu arada. Özellikke oturunca hissediyorum. Ayakta durunca biraz daha hafifliyor. Önereceğiniz bir şeyler var mı? Normal mi bu haftalarda bu şekil sancı ağrı ?