Banada suyun fazla dedıler şeker testı yapıldı sorun yok şekerım ıyı cıktı ozaman bebekte bır sorun var engellı dedıler cunku suyun fazla olması suyu yutamamasındanmış ıkılı tarama testını ve detaylı ultrasonu yaptırdım onlarda sorun cıkmadıgını soyleyınce ozaman normal dedıler ama kafan rahat degılse ptesı gel göbek delıgınden kan alalım bebegın down sendromlu olup olmadıgından yuzde yuz emın oluruz dedıler kafam çok karısık 😩😔