Seymaemre tevekkel allah biraz sakin olun bende 23 haftalığım hareket etmesinde bende iki gündür duraksama yaşıyorum evham yapmayın bu kadar uyuyordur :) yani birşeyde olabilir ama nasipten öteye kimse geçemez. Düşündükçe kendinizi ve bebeğinizide huzursuz edersiniz. Eğer çok kıpırdatmak istiyosanız şeker yerine su için karnınızı hafif titreştirin elinizle okşar gibi. Şekerli şeyler zaten zararlı tavsiye etmem