Bugün kontrolüm vardı sonuclarima baktılar ki genelde hep stajyer doktor denk geliyor sonuclarimda şeker tiroid düşüklüğü çıktı nasıl yani hocam napmam lazım dedim beni iç hastalıklarına yönlendirdi tedavi edilmezse sizde ve çocukta beyinsel hastalık bırakabilir dedi ve çok fazla doktor terimleriyle konuştu anlamadım pek son hastaydim ben tekrar sordugumda nöbete yetişmm lazım vs diyip dinlemedi gitti korktum bende açıkçası kızlar nedir bu nasıl bir yol izlemem lazım