37+3 üm kızlar bugün doktora gittim kontrol etti kağıda ameliyat hazırlığı yazdı kan -idrar verdim sadece anesteziye götürmedim 39+3 de gel sen dedi. Poliklinik gününde sezeryan olur mu yoksa o gün mü tarih verir kafam karıştı? Kanı çok aldılar kafam dağıldı soramadım doğru düzgün (devlet kontrollüyüm)