Down un iki nedeni varmış biri sperm ve yumurta buluşması sırasında ters giden bişeylerden oluyormuş ki bu en sık rastlananmış diğeri ise genetik de olabiliyormuş ama bu çok sık rastlanmıyormuş down geçmişim var ordan biliyorum tavsiyem hastanelerin bunları araştıran genetik bölümleri var oraya gitmeniz ve durumunuzu anlatmanız orda araştırılıyor