Kızlar benim SAT 11 kasım 8 10 gün gecikme olup regli olmazsam kan vericem dedim bugün damla olarak açık kahve lekelenmem oldu üzüldüm çünkü regli olabilirim çözülebilir diye elimde bitane ovulasyon testi kalmıştı 2 saat öncesi sıvı keserek öylesine yaptım böyle çıktı acaba yumurtlama olmasıda mümkünmü reglin geciktiği zamanlar yoksa gebelikmi başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz lütfen