Hayırlı günler hayırlı Cuma’lar. Bugün 36+3teyim ikiz gebeyim kontrolüm vardı. Bebekler 2500 grlar ve 2 cm açıklığım var hala çatım müsait normal doğuma. Doktorum bu zamana kadar çok hareket etme demişti doğuma olmasın diye ve bugün artık yürüyüş, çömelme, kekik, adaçayı ne varsa serbest bıraktı doğum başlasın diye. Vajinal muayene esnasında da uterusu uyarmamak gerektiğini söylerdi hep bugün uyardı o an karnım bacaklarım komple adet ağrısı girdi. Doğumu tetiklemeye çalıştı yani. Zaten sonrasında da nst de sancım 100lere bile çıktı bir süre sadece düzenli dedğil ama sürekli yüksek seyretti o müdahaleden sonra. Haftaya çarşamba perşembe gibi bekliyorum doğumu ağrın artarsa haber ver dedi. Ve bir de önümüzdeki değil sonraki pazartesiyi beklemem dedi yatışla suni sancıyla deneriz diye karar verdik ben hemen sezaryen demeyelim suniyi de deneyelim dedim. Sizin de böyle alttan muayenede uyarılıp ya da başka türlü doğum başlamasıyla ilgili bilginiz var mı?