kizlar 31 haftalik hamileyim normalde hareketleri gayet iyiydi sık sık hissediyrdum dönmelerini hareketlerini ama bugün sabah uyandığımdan beri çok hareketsiz öğlene kdr neredeyse hissetmedim kahve ictm çikolata yedim yine de pek hareket etmedi korkmaya basladim. şuan bı yerini dayiyormus gibi ara ara bı hareket hissetmeye başladım acile gitmeli miym 😔 benm gbi olan var mı