_Sevgi_ fizyolojik olarak süt gelmemesi mümkün değil indirilmesi lazım bazen bebek zayıf ve güçsüz olur ememez o zaman inatla emzirmeye devam etmek lazım yoksa süt inmez anne de sütüm gelmiyor der moral çok önemli süt kesilir eder çok takılmayın o yüzden süt mevzusuna gelecektir inşallah gelmezse de doktorlar ebeler hemen yönlendirir