Bende aynı dertten muzdaribtim. Başlarda çok devlet gezdim 2.gebeligim sezaryen olduğu için özeller pahalı diye. Ama devlette doğuma kim denk gelirse o giriyor, doktorun ameliyat ekibi rast gele oluyor. Ve muayeneler de babayı içeri almıyorlar. Bunlar beni özele itti açıkçası.