kplmn Eesrakkaya merhaba ben farmasi oxi ile lekeleri çıkarıyorum çok memnunum kıyafetleri bi saat sıcak suda bekletiyorum biraz çiteleyip makineye ön yıkamalı sıcak programa atıyorum yalnız renkli kıyafetse yarım saat bekletiyorum renk atmasın diye
Nurrr_33 Eesrakkaya canım tek bir ürün soylicem garanti yüzde yüz çıkarıyor sıcak suya katıp kiyafetleri 1 gün bekletiyorsun bişey kalmıyor çamaşır suyu tozu diye geçiyor organik