Beta değeriniz henüz çok düşük, yani muhtemelen bebek yaklaşık 4 haftalıktır. 2 hafta önce tomografiye girdiyseniz henüz yumurtlama döneminizdeydiniz yani ortada bir bebek hatta belki hücre bile yoktu :) böyle durumlarda sıkıntı olursa hemen oluyor, allah korusun düşecekse hemen düşüyor. Ve sağlıksız bir gebelikse o kendiliğinden gidiyor. Sizin bebişiniz sizinle hiç korkmayın bence her şey yolunda paniklemeyin lütfen, paniğiniz ve üzüntünüz ona daha çok zarar verir. Hem size tatlı bir örnek vereyim, bir arkadaşım 4 haftalık gebeyken mr çektirmiş bilmeden, ertesi gün hamile kaldığını öğrenmiş. Oğlu şimdi 7 yaşında ve çok akıllı çok sağlıklı maşallah :)