Kızlar merhaba.. ben 6+4 haftaligim ve 5 inci haftamin ilk gününden beri OKSAPAR iğne kullanıyorum dün vurulan yerim şişmiş aşırı değil ama elleyince anlasiliyo.. gece baş ağrısı oldu çok ve çok afedersiniz çok şiddetli kustum boğazım falan ağrıdı baya.. sabah bı kalktım yüzüm ufak ufak kan topurcuklari var gibi leke leke.. göz çevremde anlimda.. küçük ama çok fazla neden olur.. zehirlenme değildir diye düşünüyorum öyle zehirlenecek bişey yemedim.. aşırı derece kustugum için olabilir mi yada iğnenin yan etkisi olabilir mi korkulcak bişey mi acaba :( eşim korkma kendini strese sokma akşam gelince acile gideriz istersen dedi.. bilmiyorum bı tedirgin oldum :(