A44-10 Benim 5 aralıkta adet olmam gerekiyordu ol adım test yaptım pozitif çıktı 6 aralıkta kan verdim 915 çıktı doktorum folik asit ve balık yağı verdi fakat üsten baktı keseyi göremedi 15 gün sonra tekrar gel dedi dayanamadım 1 hafta sonra yeninden gittim kese hala görünmüyor du benden ne kan aldı ne bişey yaptı arada sırtımda ağrı oluyor halsizlik yaşıyorum dün kusma da yaşadım nedeni neden olabilir
bng_12345 A44-10 ilk kandan sonra 2 günde bie kanda beta artışı takip edilir yapılmadı mı? Kese için erken olabilir 5. Haftadan itibaren görüşüyor genelde ben 5 haftalıkken vajinal muayenede görebildim. Beta artışı takibi yağtıktan sonra tabi bence farklı bi doktora daha gidin.
Betul-97 A44-10 Benim bildiğimden öyle 2 günde bir kan verilir ve değerin sağlıklı bir şekilde artışı olmadığına bakılır. Sağlık ocağına gideriz çok ilgileniyorlar ve takip ediyorlar. Şeker ve diğer hormonlara da bakılıyor. Ebe tarafından da hem bilgi alıyorsunuz hemde bilgilerinizi alıp sizi takibe alıyorlar. İsterseniz sağlık ocağında da kan verebilirsiniz. Kese için erken 5.hafta da görülüyor benim öyle bir daha 10 gün sonra çağırdı kalp atışını duymak için
1prensesannesi__ A44-10 benimde 5 aralikta olmam gerekiyodu hamileyim ama kontrole erken gitmissin sanki ben dun gittim kese gördüm bide giderken idrara sıkışmış ol daha rahat görünür
Meryemgrcy Keseye cok erken bakmış zaten gozukmezdi bana bir doktor 2000 olunca keseye bakarız demisti biri de 6000 olunca bakarız demişti düşün. Bence doktoru değiştir kese yerine senin betana tekrar bakması gerekirdi. Mide bulantın da hamileliktendir hic kafana takma bir şey mi var diye ilk 4 ay deli gibi bulanıyor A44-10
A44-10 @bng_12345 bu saate gitsem geç oldu değil mi şehir hastane acil kadın Doğumda bakarlar mı acaba
bng_12345 A44-10 şuan acile gidip beta icin kan vermek istiyorum diyip kan verebilirsiniz eğer sonuc 2 katı geçiyorsa bu iyi bir şey sonra pazartesi kadıj doğum doktoruna gidersiniz
Betul-97 A44-10 Normalde son adet tarihinin ilk gününden saymaya başlıyorlar 6+5 olmam lazımdı ama pazartesi gittiğimde keseyim gördük ama geç döllenme olduğu için 5 haftalıksın dedi. 10 gün sonra tekrar gelirsin kalp atışlarını duyarız inşallah dedi
ikizcanlar_47 Beta 1500 vajinal görünür kese 3000 lerde karından biliyorum oda beş haftaya denk geliyor genelde
Betul-97 ikizcanlar_47 Doktorum bana 1000 ve üzeri olursa normal ultrasondan bakabiliriz dedi. Başka bir doktor alttan bakalım dedi de bu doktorum boşuna çocuğu dürtme gerek yok dedi. Değerim 2600 küsürdü pazartesi keseyi gördükk
A44-10 @bng_12345 kan vermeye gittim çam sakuraya acil bölüme doktor Altan muamelesi etmek istedi bende izin vermedim yaptırmayacağım dedim kan aldırmak için geldi. Dedi hayır ben seni altan muayene edeceğim dedi ısrar la bende ol adım oda kan almadı o yüzden ağlatan muayene zonrqdan çocuğa zarar verebilir diye
Cgdmerl A44-10 alttan muayene bebeğe zarar vermez, verecek olsa doktor bakmak istemez zaten. Normal ultrasonda görünmeyen bebek, kese ya da kalp atışı alttan muayene ile görünür. Keşke baktırsaydınız içiniz rahat ederdi.
bng_12345 A44-10 ben de ilk kontrolümde alttan baktırdım herhangi Bi sakıncası olmasığını söyledi doktor. Dhaa yeni olduğu için karından hemen görünmüyor çünkü
A44-10 @1prensesannesi__ İnşallah bende erken gitmiş olurum kede bi an önce görülür Allah’ın izniyle 5 Eylül de bi düşüğüm oldu şimdi de kötü bişey olursa çok üzülürüm 🥹
A44-10 @Meryemgrcy Allah’ın izniyle kese görülür inşallah duanızı eksik etmeyin hamilelerin duası kabul olur ❤️