Aipek antin kuntin sonradan görme özenti saçma sapan isimler bence asla koyma.
Herkes farklı olma derdine girip garip garip anlamsız tok yunancada şu demek yok bulgarca bu yok şunca bu bu şu die salak saçma isimler koyuyo.
Geleneksel isim koyan yok ve bi on sene sonra herkes adaş olmuş olcak 😀 eğer geleneksel birşey koyacak olursan kızının adaşı olmayıp fark yaratan o olmuş olcak.
Evet isim öneremedim şuan sana ama bende böyle bir dipçe geçmek istedim 🥰