39+2’den selamlar. 37. haftamda çatı muayenemde 2,5 cm açılmam vardı. Haftaya belki alırız seni diyordu doktorum fakaat hala gelen giden yok 😅 Bugünki nst şu şekilde, ne zaman gelir bebiş alalım tahminleri ☺️
Çok zor hareket ediyorum, gece sancılarım oluyor fakat düzenli değil, uyuyamıyorum, belim ve sırtım çok fazla ağrıyor. Sürekli sürekli ve sürekli doğurdun mu, sancın var mı soruları… İnanılmaz bunaldım arkadaşlar. Minik bi ağlama krizi geçirmeme 🤏🏻 şu kadar kaldı 🤦🏻♀️
