Kızlar adetim 8 gün gecikmişti beta için 2 kez kan verdim birinde 10 diğerinde 11 çıkmıştı daha sonra 9. Gün kanamam başladı 3 gün kanama oldu ama normaldi 4. Gündeyim sadece silince kahverengi akıntı görüyorum kontrol için gittim doktor rahim duvarın incelmiş iyisin bir sorun yok dedi ama 1 ay gebelik önermiyorum dedi sizce ne yapmalıyım