SibelAda [bilinmeyen] 8 aydır deniyo onlar da ama🤷🏻♀️ Stresten olduğunu biz de söyledik ama yapısı öyle sakin kalamıyor hep stresli yani ☹️
SibelAda Yildizim adet düzensizliği de varmış ama muhtemelen yumurtlama baskılanıyor o yüzden hamile kalamıyor çünkü doktora gitti başka bir problemi de çıkmadı
Yildizim SibelAda Ben de kullanıyordum zaten kullanırken hamile kaldım. İki kutum vardı teyzemde de yüksek çıkınca iki kutuyu da ona verdim.
SibelAda Zeyneb35 izmirdeyiz. Eczacılar piyasada yok diyor. İki yerde bulduk tarihleri geçmiş 🤦🏻♀️ Şimdi bi yerde daha bulmuş arkadaşım tarihi geçmediyse onu alcak inşallah☺️