Hulo2105 boş gebelikse de kimyasalsa da dış gebelikse de bırakın doktor bulsun. Olacaksa bsy oluyor zaten burda 10gunde 5kere test yapan insanlar var kimyasalsa bunun önüne geçemiyor ki. Ben 2kez hamile kaldım şuan ikincisinde 30olduk. Ve her iki gebelikte de sadece 2kez 2gun ara ile test yapıp doktoruma sunmuştum o da keseyi görmek için hesaplayıp gün verdiydi