Hilalcikkk benimki aksine hep hareketliydi 18 de detaylı ya gitmiştim doktor hiç durmuyor düzgün göremiyorum demişti işlem biraz uzamıştı 😅 sadece bir kere uyuduğuna denk geldim siz düşünün 29 dayım içerde artık partilediğini düşünüyorum 😂 ben mizacına yoruyorum hatta inş doğunca biraz sakinleşirsin diye konuşuyorum 🫠