2bebelianneadayi ya normalde bu konuda maddiyatı asla düşünmem ama ev aldık borcumuz var eşime kalsa özelde de bir şekilde yaparız diyor ben de onu düşündüğüm için araştırıp karar vermek istedim . Doğum bana göre çok önemli o an insan acıdan agresif, gergin de olabilir bana motive edici yardımcı olacak insan lazım şanssız biri olduğum için de iyi bir ebeye düşer miyim muamma kafam karışık biraz yani