Hatice_70 Kızlar el uyuşmaniz var mi sağ elimdeki uyuşukluk hiç gitmiyor genelde parmak ucumda, sol elimde de ara ara oluyo çok sinir bozucu kontrolume bir hafta var doktora soramadim
Gamzeli63 Hatice_70 33+0 im bende de oluyor 4 gündür benim kontrolüm yarın gidince bende soracam. Arkadaşın dediği b12 eksikliğini bilmem ama ben vitamini kullanıyorum o halde böyle
Neslihankelesoglu Bende söyledim doktora magnezyum verdi geçmedi günde iki kez içmemi önerdi öyle deneyeceğim birde