kubra321_45 Bfbcfhdgfdgvdg değil enfeksiyon olma ihtimali var ben de yaşadım ordan biliyorum bi idarar testi verip doktora görümün bence
Kubragnssvr63 Bfbcfhdgfdgvdg ara ara bende de oluyor koku ve kaşıntı yoksa sorun olmadığını söyledi doktorum idrar testiniz de temiz çıkarsa problem yoktur normaldir
Derinnmom Bfbcfhdgfdgvdg bende de var dün kontrole gittim doktor sorun yok dedi, kaşıntı koku yok sadece akıntı
Azra8Engin Bfbcfhdgfdgvdg benim de oluyordu hala arada oluyor doktorum sıkıntı yok olabilir dedi kaşıntı idrarda yanma vs olursa sıkıntı dedi
Azra8Engin Cankuss35 galiba sizin doktorunuz da benim doktorum gibi gebelik ilaçları haricinde ilaç kullanmami istemiyor. Bol bol su iç.
Beyzab95 Bfbcfhdgfdgvdg daha bugün bu yüzden doktorumla iletişime geçtim kokusuzsa sıkıntı yok başka şikayetler eşlik etmiyorsa normal
Azra8Engin Cankuss35 bizim de öyle idrar yolu enfeksiyonu oluyorum bol su diyor grip oluyorum bol su diyor
Cankuss35 Azra8Engin çok rahatsız oluyorum bende daha önce hiç yaşamadım inanır mısın ne enfeksiyon ne bişey ne olduysa gebelikte oldu . Nioli yağı kullanıyorum oda çok etki etmiyor
MorKelebek54 Bfbcfhdgfdgvdg hafif enfeksiyon var demek, sonradan yesil akintiya ceviriyo mutlaka doktora gorun