Bu ay folik asite başladım. Bakalım süreç bize neler gösterecek 🫠🫠
Ekincik ilk çocuğunuz mu olacak :)
Ekincik hayırlı olsun 🌼🌼🌼 ben de bu ay aşılama olacağım🙏🙏 inşallah pozitif oluruz 🤗🤗