Selam kızlar
37 hafta olduk bugün doktor muayenem vardı, doktorum doğum şekline karar vermemiz gerektiğini söyledi. Normal doğum için kafasının bir tık büyük olduğunu ama çokta zorlamayacağım söyledi. Nedense normal doğumdan küçüklüğümden beri çok korkuyorum çünkü adet dönemim çok sancılı geçer ilaçsız ayaklanamazdım. Sezeryan ise sonrası acılı ağrılı olduğu için korkutuyor, lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Biliyorum her kadının vicüdu ve acı eşiği aynı değil farkındayım ama çok kararsızım bir girdabın içindeyim, siz olsanız ne yapardınız ?