Meltem3421 4 yas bence cok güzel bi yaş ben arayi cok actim ama keske daha kucukken olsaymis 4 yas cok ideal hem yasi kucuk arkadas olabilcek hem kardesinin dogdugu zamani bebekligini hatirlayabilcek bi yas hem bebekken sevip ilgi gosterebilecegi yas hemde beraber buyucekler 😇😇