Kayaeliff Kızlar bırsey soracam hastane çantası hazırlıcam da sız hastane çıkışı bebek için 10 lumu aldınız yoksa 5li mi? Benım 5li ama altta gıydırmek için çıt çıt gıydırıyorlar mı Koymam gerekıyor mu ?
whitedream Kayaeliff ben zıbın koymamistim iç atlet koymuştum göbek bağı olduğu için kullanmak daha rahat oldu ikinciye de aynısını yapıcam eğer 5liyse siz gene zıbın koyun
2bebislianne Evet çıtçıtlı giydiriyorlar alt üst takım eldiven şapka kundak bez bunları hemşireye verirsiniz direkt
Hazalaskin Kayaeliff illaki başka kıyafetlerde almissindir tek zıbın elinde vardir onun içine ekleyiver canım 5 li takımın