Okyanusburc Kızlar bugün kontrolüm vardı 16+3 geldik ama Bebek kendini daha göstermiyor basına gelen var mı ne kız ne erkek diyemem yanılırım diyor doktor genelde kız öyle göstermez derler bilen var mı