Minikmucizelere xxR4bia ben once en begendigimi degil ikinci begendigimi vericem ne olur ne olmaz batabilir diye sonra odada hem kendimizi biraz daha toadigimizda degistirilir fotograf falan cekiliriz diye dusundum🙂
xxR4bia Melekk2 benim gönlüm de en çok ondan yana da yine de seçmedim 😅😅 çok da önemli bişey değil de öyle muhabbet olsun diye açtım postu 😄😄
xxR4bia @mervemurat16 şu postlara niye gereksiz müdahale ediyorsunuz onu anlamıyorum ya, aynı etiketi kaldırıp tekrar yüklemek nasıl bi saçmalık
xxR4bia Minikmucizelere mantıklı aslında😁😁 ama ben hiç değiştirmeme ihtimalini de düşünüyorum ya hastane ortamı evde değiştiririm diyerek 😊😊
Minikmucizelere xxR4bia oyle tabi değişmeme ihtilamide var ama ikinci koycam oldugumuzda cirkin degilki sonucta😄 hem illa kusar bence ya😅